نکاتی در مورد کاناپه های تختخوابشو

نکاتی در مورد کاناپه های تختخوابشو و مبل تختخوابشو که نیاز است شما دوستان و کاربران و خریداران این مبلمان بدانید ما در این قسمت انرا به بحث میکشیم و درباره نحوه انتخاب مبل تختخواب شو اطلاعاتی را در لختیار شما خواهیم گذاشت.

مبل تختخوابشو

یكی از انتخاب‌های شما برای رسیدن به این فضای ایده‌آل، استفاده از مبل‌ تخت‌خواب‌شو است. قبل از خريد اين كالا و کاناپه های تختخوابشو به نكات زير توجه كنيد. یكی از انتخاب‌های شما برای رسیدن به این فضای ایده‌آل، استفاده از مبل‌های تخت‌خوابشو است.

قبل از خريد اين كالا به نكات زير توجه كنيد: به گزارش بی باک به نقل از باشگاه خبرنگاران، در برخی از خانه‌ها، اتاق خواب‌ برای چند كاربرد متفاوت طراحی می‌شود. امروزه بسیاری از اتاق‌خواب‌ها علاوه بر داشتن فضایی برای استراحت كردن و خوابیدن، فضایی برای كار كردن نیز دارند.

اگر خانه‌ای كوچك دارید كه اتاق خواب آن فضایی است برای خوابیدن و كاركردن، بهتر است آن را به گونه‌ای طراحی كنید كه در طول روز فضای كافی و مناسب برای به انجام رسانیدن كارهای روزمره‌تان هم داشته باشد.یكی از انتخاب‌های شما برای رسیدن به این فضای ایده‌آل، استفاده از مبل تختخوابشو است.

مشاهده بیشتر: مبل تختخواب شو یک نفره

مبل تختخوابشو پاندورا عرض 100

مبل تختخوابشو پاندورا عرض 100 باکس دار

کاناپه های تختخوابشو

نكته اول: به یاد داشته‌باشید كه در طول روز به فضای كافی اتاق خواب نیاز دارید تا به راحتی به كارهای روزمره‌تان رسیدگی كنید و همچنین به فضایی برای نشستن و استراحت كردن احتیاج خواهید داشت، پس در ابتدا اندازه‌ مناسب مبل‌ تختخوابشو را در ذهن‌تان طراحی كنید و سپس شروع به پرسیدن چند سوال از خود‌تان كنید.

مشاهده بیشتر: مبل تختخواب شو دو نفره

برای مثال سوال‌هایی مانند قرار است چند نفر از این فضا استفاده بهینه داشته باشند؟ آیا زوج هستید یا خود به تنهایی از این فضا استفاده می‌كنید؟ چه مدت از روز را به استراحت اختصاص می‌دهید و چه مدت از روز را برای به انجام رسانیدن كارهایتان سپری می‌كنید؟ متراژ اتاق چه اندازه است؟ آیا متراژ اتاق به شما این اجازه را می‌دهد كه از تخت‌خواب‌های سایز بزرگ استفاده كنید؟ ملافه‌هایی كه از قبل در خانه دارید چه سایزی دارند؟

نكته دوم: قبل از خرید دقت داشته‌باشید كه بافت نهایی این نوع از مبلمان به گونه‌ای باشد كه به هنگام خوابیدن به روی آنها با سلیقه و ذایقه شما به طور كامل هماهنگی داشته‌باشد. به طور كل بافت‌هایی را كه نرم و لطیف و مقاوم هستند، انتخاب كنید. همچنین می‌توانید ملافه‌ای را جداگانه برگزینید كه به هنگام خواب و استراحت از آن روی تختخواب استفاده كنید.

مبل تختخوابشو پاندورا عرض 70

مبل تختخوابشو یکنفره پاندورا عرض 70 باکس دار

نكته سوم: به هنگام خرید، الگو و طرح پارچه مبلی را انتخاب كنید كه با اتاق شما هماهنگی داشته باشد، در نظر داشته‌باشید تنوع طرح و بافت این نوع مبلمان در بازار بسیار زیاد است. می‌توانید انواع گل‌دار، راه‌راه، چهارخانه و مدل‌های عروسكی را بنا بر سبك اتاق و نوع كاربرد آن انتخاب كنید.

مشاهده بیشتر: مبل تختخواب شو هتلی

نكته چهارم: به هنگام خرید كاناپه‌های تختخوابشو به پایه‌های آن دقت كنید.مبل تختخوابشو و كاناپه‌هایی را خریداری كنید كه پایه‌هایش با پیچ به بدنه كاناپه محكم شده‌باشد. آن دسته از کاناپه های تختخوابشو كه با میخ یا چسب به بدنه متصل می‌شوند بعد از مدتی شل شده و باعث نامیزان شدن و لق خوردن تختخواب می‌شوند.

نكته پنجم: بهتر است به هنگام انتخاب كاناپه مورد نظر، آن را باز كنید و به روی همه نقاط آن بنشینید تا مطمئن شوید كه همه نقاط آن مانند مركز آن نرم و راحت است. ـ نكته ششم: سطح رویی و اطراف كاناپه را به دقت نگاه كنید. سطح كلی كاناپه باید پوشیده از تشك و پارچه باشد تا نرمی و لطافت را به شما منتقل كند. اگر در ساختار نهایی و رویی كاناپه از چوب استفاده شده است، از خریداری آن منصرف شوید.

مبل تختخوابشو یک نفره فلور

مبل تختخوابشو یک نفره فلور

نكته هفتم: قسمت تختخواب كاناپه را به سمت خود بكشید. اگر به هنگام بیرون آمدن سخت و دشوار بیرون آمد و دچار لق خوردن و تكان خوردن شد از خرید آن منصرف شوید. ـ نكته هشتم: در نظر داشته باشید كه اسكلت و بدنه كاناپه‌های تختخوابشو مقاوم باشد و همچنین تشك آن دارای قطر كافی و مناسب برای نشستن و خوابیدن باشد، در غیر این‌صورت به دلیل كاربرد دوگانه، این نوع مبلمان به‌طور سریع فرسوده و خراب می‌شوند.

مشاهده بیشتر: مبل تختخواب شو بیمارستانی

نكته نهم: اسكلت و بدنه كاناپه باید مقاوم و محكم باشد به گونه‌ای كه تخته چوبی زیرین آن لق نباشد و تكان نخورد. ـ نكته دهم: كاناپه مورد نظر را به گونه‌ای انتخاب كنید كه فوم داخل تشك آن محكم و با دوام باشد. اگر از آن دسته افرادی هستید كه دارای وزن بالایی هستند بهتر است تشكی با فوم مقاوم و محكم انتخاب كنید چرا كه این دسته از افراد به طور معمول بعد از گذشت زمان كوتاهی از تشك ابراز نارضایتی دارند.

نكته یازدهم: به هنگام خرید از مسوول فروش بپرسید كه تشكی برای جایگزین كردن و تعویض كردن به هنگام خراب شدن تشك كاناپه دارند یا خیر، در این صورت می‌توانید با خیال آسوده خرید كنید..

تحریریه فروشگاه اینترنتی مبلینت

کیفیت . طراحی . قیمت

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه
سبد خرید