اصول نگهداری مبلمان تخت خوابشو

اصول نگهداری مبلمان تخت خوابشو و مبل تختخوابشو در فضای هتل و یا خانه ها و یا حتی در بیمارستان ها یکی از مباحثی است که ما در این بخش به آن میپردازیم. اصول و اساس نگهداری مبلمان خانگی با مبلمان تخت خوابشو کاملا متفاوت است.

مشاهده بیشتر: خرید مبل تختخواب شو یک نفره

 

مبلمان تخت خوابشو _مبل تختخوابشو

1_محصول را به غیر از کاربرد مصرفی خود مورد استفاده قرارندهید. ۲_سطحی که محصول روی آن گذاشته می شود باید صاف و خشک باشد. ۳_در زمان تعویض منزل و یا تغییر محل محصول ؛ آن را بر روی زمین نکشید. ۴_از ضربه خوردن به آن جلوگیری کنید. ۵_محصول را از مکانهای مرطوب ونمناک و گرد و غبار و معرض نور آفتاب دور نگه دارید.

مشاهده بیشتر: خرید مبل تختخواب شو دو نفره

کاناپه تختخوابشو دو نفره

کاناپه تختخوابشو دو نفره ایپک

 

۶_از نشستن و یا ایستادن روی دسته کاناپه و پشت محصول خودداری نمایید. از باز کردن اشتباه مبل تختخواب شو یا تختخوابشو جدا خودداری کنید. ۷_از قراردادن هرگونه مایع و مواد آتش زا و منفجره و اجسام سنگین روی بدنه محصول خودداری نمایید. ۸_به کودکان اجازه بازی با اجزای متحرک محصول را ندهید. ۹_جهت تمیز کردن محصول از جارو برقی با برس کوچک و نرم که دارای قدرت مکش قوی می باشد استفاده نمایید.

۱۰_هرگز از مواد شیمیایی ؛ سفید کننده ها ؛ صابون ؛ لکه بر ؛ ماشینهای شستشوی مبلمان  و مبل تختخوابشو برسهای محکم جهت شستن و تمیز کردن پارچه مبلمان استفاده نشود. و باید از آب گرم بدون کلر و یک دستکش و دستمال استفاده نمود. ۱۱_در هنگام تمیز کردن از برس و اسفنج استفاده نگردیده و از یک ماده نرم کننده با حرکات چرخشی استفاده نمایید.

مشاهده بیشتر: خرید مبل تختخواب شو هتلی

مبل تختخوابشو یکنفره ادسا عرض 70

مبل تختخوابشو یکنفره ادسا عرض 70

 

۱۲_جهت خشک کردن از نور مستقیم خورشید و یا اتوی داغ استفاده ننموده و برای این منظور از یک سشوار با درجه حرارت کم و حرکات چرخشی استفاده ننمایید. ۱۳_به برچسب رویه محصول قبل از شستن مبلمان و مبل تختخوابشو و روکش کوسنها دقت نمایید. ۱۴_محصولات قابل شستشو (با روکش ) را در صورت امکان با دست و یا ماشین با اب ۳۰ درجه سانتی گراد شستشو نمایید. ۱۵_حیوانات خود را از محصول دور نگه دارید. ۱۶_جهت جلوگیری از اختلاف میان رنگها کلیه روکشها با هم شسته شوند.

مشاهده بیشتر: خرید مبل تختخواب شو بیمارستانی

تحریریه فروشگاه اینترنتی مبلینت

کیفیت . طراحی . قیمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه
سبد خرید