انواع مبل تختخواب شو

انواع مبل تختخواب شو یکی از وسایلی است که با توجه به نیاز مردم و برای رفاه بیشتر تولید شده است. خانه‌های کوچک و آپارتمانی، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، هتل‌ها و مکان‌های مختلف دیگر، امروزه از انواع مبل تختخواب شو استفاده می‌کنند. استفاده از وسایل چند کاره روز به روز بیشتر رواج پیدا می‌کند. مبل تخت خواب شو نیز با توجه به دو کاره بودنش، نظر بسیاری را به خود جلب کرده است.

خانواده‌ها برای آسودگی و راحتی بیشتر ترجیح می‌دهند در خانه خود هم مبل و هم تخت را داشته باشند، اما خانه‌های امروزی فضای کافی برای این وسایل را ندارند و بسیاری از خانواده‌ها باید از بین این دو وسیله یکی را انتخاب کنند.

مشاهده بیشتر: مبل تختخواب شو یک نفره

 

مبل تختخواب شو کامل

در گذشته، در بیمارستان‌ها همراه بیمار مجبور بود روی یک صندلی شب را بگذراند. همچنین در هتل‌ها به دلیل بالا رفتن هزینه و همچنین کم بودن فضای اتاق از قرار دادن مبل در اتاق‌ها صرفه نظر می‌شد.

اما امروزه با تولید و طراحی انواع مبل تختخواب شو، خانواده‌ها می‌توانند به راحتی در فضای کوچک خانه خود از مبل و تخت استفاده کنند، همراهان بیمار می‌توانند با چند حرکت ساده صندلی خود را به تخت تبدیل کنند و به راحتی استراحت کنند.

مشاهده بیشتر: مبل تختخواب شو دو نفره

کاناپه تختشو دو نفره _ کاناپه تختخواب شو بدون دسته بارون دوقلو

کاناپه تختشو دو نفره _ کاناپه تختخواب شو بدون دسته بارون دوقلو

انواع مبل تختخوابشو در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف در بازار موجود است که انتخاب را برای شما بسیار آسان کرده است. شما باید با توجه به نیاز و فضایی که در اختیار دارید اقدام به خرید مبل تختخوابشو نمایید.

در ادامه چند نمونه از انواع مبل تختخواب شو را به شما معرفی می‌کنیم. توجه کنید که هنگام خرید، کاربرد مبل تختخواب شو، سایز، قیمت، جنس و عوامل مختلف دیگری را باید در نظر بگیرید و با توجه به این موارد بهترین گزینه را انتخاب کنید. حتما قبل از خرید مبل، آن را باز کنید و مطمئن شوید که به راحتی باز و بسته می‌شود، تشک آن مناسب است و علاوه بر آن فضای کافی برای حالت باز شده آن را دارید.

انواع مبل تختخواب شو ال شکل

انواع مبل تختخواب شو با توجه به تعداد نفرات

  • مبل یک نفره: این نوع مبل برای هتل‌ها، بیمارستان ها و اتاق نوجوان بسیار مناسب است. شما می‌توانید برای هر کدام از این مکان‌ها یک مبل تک نفره خریداری کنید و در صورت نیاز از ویژگی تخت آن نیز بهره ببرید.
  • مبل دو نفره: مبل‌های تخت خواب شو دو نفره در انواع مختلفی هستند که می‌توانند به مبل تک نفره و یا دو نفره تبدیل شوند.
  • مبل تختخوابشو ال : مبل راحتی ال تختخوابشو یا همان مبل ال تختخواب شو دارای نشیمن 4 نفره و یک حالت درازکش ریلکسی می باشد

مبل تختخواب شو در انواع مختلف

  • مبل سه نفره: مبل‌های سه نفره نیز انواع مختلفی دارند که می‌توانند به تخت دو نفره و همچنین سه نفره تبدیل شوند. از این نوع بیشتر در نشینمن و هتل‌ها استفاده می‌شود.

انواع مبل تختخواب شو با توجه به کاربرد

انواع مبل های تختخواب شو

صندلی بیمارستانی تخت خواب شو

مبل بیمارستانی عموما برای همراهان بیمار استفاده می‌شوند. با توجه به کاربرد خاص این مدل از مبل تختخوابشو، اکثرا دارای ویژگی‌های زیر هستند.

  • دارای چرخ برای حرکت آسان
  • سبک و کم حجم
  • قابل شستشو و ضدعفونی
  • مکانیزم باز و بسته شدن آسان

مبل تخت خواب شو هتلی

یکی از مواردی که باید در هتل‌ها به آن توجه شود، شیک و مردن بودن تجهیزات است. مبل هتلی باید بسیار راحت و شیک باشد و همچنین مطابق با هر سلیقه‌ای باشد. با توجه به اینکه افراد مختلف و با فرهنگ‌های مختلفی از این مبل‌ها استفاده می‌کنند، باید جنس محکم و مقاومی داشته باشد و امکان شستشوی مبل باشد.

مبل تختخواب شو یک نفره لالوسکی عرض تشک 100

مبل تختخواب شو یک نفره لالوسکی عرض تشک 100

مبل تختخوابشو کودک و نوجوان

بسیاری از نوجوانان دوست دارند اتاقی شیک و با تمامی امکانات داشته باشند، که علاوه بر راحتی خودشان، بتوانند از دوستانشان نیز به خوبی پذیرایی کنند و از راحت بودن آنها اطمینان حاصل کنند.

شما می‌توانید با خرید این نوع مبل، به کودک و یا نوجوان خود یک اتاق زیبا و مجهز را هدیه دهید. عموما برای اتاق کودک و نوجوان، مبل تک نفره تختخواب شو خریداری می‌شود.

طرح‌های کارتونی و رنگ‌های جذاب این نوع از مبل، میتواند برای کودک شما بسیار جذاب باشد. همچنین اتاق فرزند شما را زیباتر و دلپذیرتر خواهد کرد.

مبل تختخواب شو کودک

مبل تخت خوابشو یک نفره مبینا

انواع مبل تختخواب شو با توجه به مکانیزم باز و بسته شدن

مکانیزم باز و بسته شدن مورد مهمی است که شما باید حتما هنگام خرید مبل به آن دقت کنید. باز و بسته شدن مبل‌ها با توجه به انواع مختلف مبل تختخواب شو متفاوت است.

اما یک تفاوت عمده در دستی بودن و برقی بودن آن است. در صورتی که شما یک مبل تختخواب شو برقی خریداری کنید، با استفاده از یک کنترل می‌توانید به راحتی مبل را باز و بسته کنید، در غیر این صورت باید با دست این کار را انجام دهید.

 

 انواع مبل تختخواب شو با توجه به نوع تشک

بعضی از انواع مبل تختخواب شو، تشک مناسبی برای تخت دارند. اما بعضی دیگر فاقد تشک مناسب هستند و شما باید از یک تشک تخت جداگانه برای حالت تخت آن استفاده کنید.

انواع دیگر مبل تختخواب شو

بعضی از مبل‌های تختخواب شو دارای کشو هستند که می‌توانید وسایل خود را در آنها قرار دهید و در حالت مبل، زیبایی و طرح خاصی به مبل نیز می‌دهد.

کارایی مبل های تختخواب شو در زمان پیک هتل

مبل تختخوابشو باکس دار دونفره مدل اکسان

انواع مبل تختخواب شو در جنس‌های بادی، فومی و اسفنجی در بازار موجود است. کاناپه بادی تختخواب شو عموما دارای دو جنس پی وی سی و جیر (این جنس نرم، لطیف و ضد تعریق است) می‌باشد، که در دو سایز یک نفره و دو نفره تولید می‌شود.

یکی دیگر از انواع مبل تختخواب شو، مبل‌های تختخواب شو دو طبقه هستند. در خوابگاه‌ها، اتاق کودک و نوجوان و… از این نوع استفاده می‌شود. در نگاه اول شما یک کاناپه سه نفره زیبا را می‌بینید، اما این کاناپه در عرض چند ثانیه و با چند حرکت تبدیل به یک تخت دو طبقه خواهد شد. عموما قسمت خواب تخت طبقه بالایی در زیر بخش نشینمن مبل تعبیه شده است.

 

مبل راحتی ال تختخوابشو | مبل ال تختخواب شو مبلینت

مبل راحتی ال تختخوابشو | مبل ال تختخواب شو مبلینت

مبل تخت خواب شو ال شکل، نوع دیگر مبل‌های تختخواب شو  است که علاوه بر زیبایی، می‌توانید در صورت نیاز آن را به چند تخت تبدیل کنید.

سخن آخر

همانطور که در این مقاله مطالعه کردید، تعداد زیادی از انواع مبل تختخواب شو در بازار موجود است که شما می‌توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود آنها را خریداری کنید.

مبل‌ها، قیمت‌های بالایی دارند و شما می‌خواهید مدت زمان زیادی از آن استفاده کنید، پس تمام موارد را بسنجید و سپس اقدام به خرید مبل کنید.

یک نظر در “انواع مبل تختخواب شو

  1. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:1 ستاره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه
سبد خرید