مبل تختخوابشو و مبلمان تختشو راحتی

مبل تختخوابشو و مبلمان تختشو راحتی بحثی است که ما در این سایت بطور تخصصی راجب آن باشما حرف خواهیم زد. پایه و اساس ساخت این نوع مبلمان برای فضاهای محدود- اتاق های بیمارستان ها برای همراه بیماران و یا اتاق های سوییت ها و هتل ها طراحی شده است.

مبل تختخوابشو _مبلمان راحتی تختخوابشو

اين روزها با توجه به كاهش متراژ خانه ها، بازار كالاهاي چندكاره يا چندمنظوره رونق چشمگيري گرفته است.كالاهايي كه با وجود حجم كم، كاربردهاي گوناگون و البته موثري دارند. نمونه اش همين مبل هاي تختخوابشو كه طي سال هاي اخير بسيار محبوب شده اند. در حقيقت مبل يا كاناپه تختخوابشو مهم ترين ابزار براي استفاده مناسب از فضاي اتاق خواب هايي است.

مشاهده بیشتر: قیمت مبل تختخواب شو یک نفره

مبل تختوابشو لالوسکی یکنفره

مبل تختوابشو لالوسکی یکنفره

 

كه اين روز ها كتابخانه و لوازم ضروري ديگري را نيز در خود جا داده است.به همين دليل اين كالا روز به روز در بازار محبوب تر مي شود و شاهد عرضه نمونه هاي متفاوت در طرح هاي گوناگون در بازار هستيم. اما به واقع چه مبل تختخوابشوي مناسب است و اصلا اين مبل مناسب استفاده چه افرادي است و چه نكاتي را بايد هنگام خريد اين كالا مدنظر قرار دهيم؟

مشاهده بیشتر: قیمت مبل تختخواب شو دو نفره

براي يافتن پاسخ اين سوالات اين مطلب را بخوانيد: درباره مبل تختخوابشو و كاناپه تختشو و مبل تخت خواب شو از دسته مبل هایی هستند كه به دليل قابليت تغيير شكلي كه دارند در محيط هاي كوچك كاربردي مطلوب دارند.اين كاناپه و مبل ها داراي اهرمي در قسمت پايه هستند كه در صورت باز شدن آن مبل به يك تخت خواب نرم و راحت تبديل مي شود.

مبل تختخوابشو یکنفره الیز عرض 70

مبل تختخوابشو یکنفره الیز عرض 70

 

با توجه به اين تنوع بالا در بازار اين نوع مبل ها انتخاب يك نمونه مناسب نياز به صرف دقت و رعايت نكاتي دارد كه در اين قسمت ما به آنها اشاره مي كنيم. نكاتي براي خريد مشخص كردن مساحت اتاق را درست حساب كنيد. به ياد داشته باشيد كه در طول روز به فضاي كافي اتاق خواب یا اتاق نشیمن نياز داريد تا به راحتي به كارهاي روزمره تان رسيدگي كنيد و همچنين به فضايي براي نشستن و استراحت كردن احتياج خواهيد داشت.

مشاهده بیشتر: قیمت مبل تختخواب شو هتلی

پس در ابتدا اندازه مناسب مبل تختخوابشو را در ذهن تان طراحي كنيد سپس شروع به پرسيدن چند سوال از خودتان كنيد. براي مثال سوال هايي مانند قرار است -چند نفر از اين فضا استفاده بهينه داشته باشند؟ -آيا زوج هستيد يا خود به تنهايي از اين فضا استفاده مي كنيد؟-چه مدت از روز را به استراحت اختصاص مي دهيد و چه مدت از روز را براي به انجام رساندن كارهايتان سپري مي كنيد؟

مبل تختخوابشو یکنفره اسکورت عرض 70

مبل تختخوابشو یکنفره اسکورت عرض 70

 

-متراژ اتاق چه اندازه است؟-آيا متراژ اتاق به شما اين اجازه را مي دهد كه از تخت خواب هاي سايز بزرگ استفاده كنيد؟-ملافه هايي كه از قبل در خانه داريد چه سايزي دارند؟و…. به جنس مبلمان بيشتر از طراحي ظاهري اهميت دهيد

مشاهده بیشتر: قیمت مبل تختخواب شو بیمارستانی

تحریریه فروشگاه اینترنتی مبلینت

کیفیت . طراحی . قیمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه
سبد خرید