کارایی مبل های تختخواب شو در زمان پیک هتل

کارایی مبل های تختخواب شو در زمان پیک هتل مسئله ای است که باید به آن توجه شود. در گذشته اکثر مردم بر روی تشک های پر شده از پنبه و پر میخوابیدند بعد ها به سراغ تختخواب های معمولی رفتند و بعد از آن با روی کار امدن مبل های تختخواب شو کم کم به سراغ این مبل ها میروند.اما چرا افراد به سراغ این مبل ها میروند و دست از شیوه سنتی خود بر میدارند؟ اصلی ترین دلیل آنها چیست؟

یکی از اصلی ترین دلایل این اقدام راحتی بیشتر و استفاده راحت تر این وسایل بود. یکی دیگر از دلایل این کار دو کاره بودن یا چند منظوره بودن انهاست، که با اشغال فضای کم و انجام دو کار وسیله ی مناسبی برای مکان هایی که فضای کوچکی در اختیار دارند محسوب میشود.

مشاهده بیشتر: خرید مبل تختخواب شو یک نفره

کارایی مبل های تختخواب شو در زمان پیک هتل

مبل تختخواب شو کمجا دونفره مدل دیانا

 

مبل های تختخواب شو در چه مکان هایی استفاده میشوند؟

از مکان هایی که می توان از این مبل ها استفاده کرد میتوان به :

  • هتل ها
  • بیمارستان ها
  • منازل شخصی
  • و…

اشاره کرد.

مشاهده بیشتر: خرید مبل تختخواب شو دو نفره

 

همان طور که گفتیم یکی از این مکان ها هتل ها هستند که اکثرا به دنبال استفاده بهینه از فضای اتاق هایشان هستند و چه بسا هتل هایی بوده اند که با استفاده از کاربرد مبل های تختخواب شو در فضاهای کوچک هتل خود تحولی عظیم در کسب و کار خود به وجود آورده اند. در ادامه با زدن چند مثال به برسی مزایا و معایب استفاده از این مبل های تختخواب شو در هتل ها میپردازیم.

کارایی مبل های تختخواب شو در زمان پیک هتل

مبل تختخوابشو پاندورا عرض 100 یکنفر خواب

 

قطعا شما هم در سفر مجبور شده اید که به مسافر خانه یا هتل های کوچکی که اتاق هایی با فضای کوچک و امکانات محدود برای مدتی کم (مثلا یک شب) به شما اجاره میدهند،بروید.حتما شما دوست ندارید که وقتی وارد این اتاق خود در این هتل ها و مسافر خانه ها میشوید با تختی مواجه شوید که نصف بیشتر فضا را اشغال کرده. و عملا شما هیچ فضایی برای گذاشتن وسایل و… خود ندارید و مجبور میشوید فضای یک مبل یا یک تختخواب را برای گذاشتن وسایلتان اشغال کنید.

مشاهده بیشتر: خرید مبل تختخواب شو هتلی

کاناپه تختشو دو نفره _ کاناپه تختخواب شو بدون دسته بارون دوقلو

کاناپه تختشو دو نفره _ کاناپه تختخواب شو بدون دسته بارون دوقلو

 

در این موارد اگر صاحب هتل فردی به روز و به فکر رفاه حال مشتریان خود و به فکر کسب و کار خود باشد. میتواند با استفاده از مبل های تختخواب شو هم از اشغال شدن بی مورد فضای اتاق توسط مبل ها و تختخواب ها جلو گیری کند، هم اینکه هزینه اضافی برای خرید مبل جدا و تخت و… نپردازد.و علاوه بر اینها اگر شما جزو اولین هتل هایی باشید که در ان به خوبی کارایی مبل های تختخواب شو دیده شود، میتوانید برای دیگر هتل داران مانند یک الگو و مشاور ظاهر شوید و به انها هم در گسترش کسب و کارشان کمک کنید.

مبل تختخوابشو باکس دار دونفره مدل اکسان

مبل تختخوابشو باکس دار دونفره مدل اکسان

 

مزایای استفاده از مبل های تختخواب شو در هتل

تمیزی و شستشو

درست است هتل ها که تخت شما را مرتب می کنند و فرش ها را جارو برقی می زنند اما اتاق ها چندان تمیز نیست!



بله، اگر شما شخصی وسواسی باشید. همه وسایل اتاق جدید خود را کثیف میدانید و حدالامکان از برخورد با انها جلو گیری میکنید. اما دیگران سعی میکنند با گفتن کلماتی مانند <<هر روز ملافه ها توسط کارکنان سشته میشود و …>> به شما بفهمانند که اتاق شما تمیز است و مشکلی ندارد.

خرید مبل تختخواب شو بیمارستانی

مبل تختخواب شو هتلی یکنفره مدل دیوا عرض 80

مبل تختخواب شو هتلی یکنفره مدل دیوا عرض 80

 


اما واقعیت چیز دیگری است هیچ فرشی با جارو کشیدن تمیز نمیشود! من در این مقاله سعی ندارم که وسواس شما را تشدید کنم و یا بگوییم که همه هتل ها کثیف هستند. اما متاسفانه ادعا شده که بعضی از هتل ها بعد از رفتن مهمان ها فقط تختخواب را مرتب می کنند و فقط در صورتی ملافه ها را می شویند که لکه کثیف مشخصی داشته باشد.

مبل تختخواب شو دو نفره اپتیما دوقلو 160

مبل تختخواب شو دو نفره اپتیما دوقلو 160

 


هر هتل برنامه و کارکنان مخصوص به خودش را دارد و به همین دلیل خدمات و کیفیت هر هتل با هتلی دیگر فرق دارد. برنامه نظافت یک هتل که به بیرون درز کرده نشان می دهد که در آن هتل ملافه، پتو و رو بالشتی ها هر ۹۰ روز یکبار شسته می شدند!

مبل تختخواب شو دو نفره غرض 140

مبل تختخواب شو دو نفره غرض 140


اما شما فرض کنید که هتل شما از ان هتل های خوب است، که بعد از هر اقامت رو بالشتی ها و ملافه ها و پتو ها را میشویند و به قوانین پایبند هسنتد. اگر هتلی با 100 اتاق و همه اتاق های ان را دو تخته فرض کنید که مناسب دو نفر با حداقل امکانات طراحی شده اند.

کارایی مبل های تختخواب شو در زمان پیک هتل

مبل تختخوابشو باکس دار دونفره مدل اکسان

 

این هتل :

  • 200 روبالشتی
  • 200 پتو
  • 200 ملافه

دارد که مجموعا 600 عدد میشوند.

کارایی مبل های تختخواب شو در زمان پیک هتل

حال خودتان هزینه های اب و برق و شخصی که باید بعد از هر اقامت کار شستشو و جمع اوری این ملافه ها و روبالشتی ها و پتو ها را انجام دهد، به علاوه هزینه های تعمیرات وسایل شستشو در صورت خراب شدن و… را حساب کنید.که مبلغ قابل توجهی در ماه میشود.

کارایی مبل های تختخواب شو در زمان پیک هتل

مبل تختخواب شو یک نفره لالوسکی عرض تشک 100

 

دید اقتصادی


 حال اگر مدیر این هتلی از مبل های تختخواب شو استفاده کند. با استفاده از یک روش شستشوی خاص کارکنان میتوانند در عرض چند دقیقه با کمترین هزینه ای اقدام به شستشوی مبل تختخواب شوی شما کنند. و فقط پتو ها و روبالشتی ها باید جدا شسته شوند، که هم موجب صرفه جویی در مصرف اب و هم هزینه های یک هتل میشود.

 

 

فرض کنید تمام اتاق های هتل شما پر شده و در زمان پیک هتل خود هستید و فقط یک اتاق 2 تخته مانده اما خانواده ای 4 نفری آن را رزرو کرده اند در این موارد میتوانید به آن اتاق دو عدد مبل تختخواب شو هم اضافه کنید. که صبح ها به عنوان مبل استفاده شود و شب ها هم به عنوان تخت خواب مورد استفاده قرار بگیرد.

کارایی مبل های تختخواب شو در زمان پیک هتل

مبل تختخواب شو دونفره لاریکس

با استفاده از این روش میتوانید هم رضایت مشتریان را جلب کنید. هم میتوانید به سود بیشتری برسید. زیرا میتوانید هتل خود را گسشترش دهید، یعنی با تغییر کوچکی در معماری اتاق های هتلتان به بهترین نحوه از فضاهای اتاق هایتان استفاده کنید.

کارایی مبل های تختخواب شو در زمان پیک هتل

 

و خیلی واضح است که با انجام این کار تعداد مشتریان هتل شما بیشتر شده و در مقابل سود شما نیز بیشتر میشود. و یک نکته مهم :
به دلیل این که این توع مبل ها هنوز در بین هتل ها به صورت گسترده رواج نیافته است. هتل شما میتواند یک تجریه از زندگی مدرن را مهمانانتان القاء کند. که این امر در تبلیغ و به شهرت رساندن هتل شما میتواند به شما کمک بزرگی بکند. مخصوصا اگر از طرح های جدید مبل های تختخواب شو استفاده کنید.

کارایی مبل های تختخواب شو در زمان پیک هتل

 

فرض کنید یک آن خانواده چهار نفره که یک شب با مبل های تختخواب شو در هتل شما اقامت داشتند. به شهر خود بازمیگردند و اقوام و دوستانشان از محل اقامت انها سؤال میکنند، و آنها بدون شک نام هتل شما را می آورند و تجربه نوین خود از هتل شما را برای آنها تعریف میکنند. که این امر به برند سازی هر چه بیشتر شما کمک میکند. بعد از خرید و جایگزینی چند مبل تختخواب شو با مبل و تختخواب های قدیمی شما خودتان متوجه کارایی مبل های تخت خواب شو و مزیت استفاده از انها میشود.

کارایی مبل های تختخواب شو در زمان پیک هتل

 

سخن آخر


اگر شما از این مبل های تختخواب شو در اتاق هایتان استفاده کنید، علاوه بر اشغال فضای کم تر و بهینه سازی فضای اتاق هایتان، فضای مدرن تر وشیک تری را هم در هتل خود پدید می آورید که این عمل متراقبا با جذب مشتری بیشتر و سود بیشتر شما است؛و همان طور که گفته شد، این مبل های تختخواب شو علاوه بر همه اینها از نظافت راحت تر و آسان با هزینه ی کمتر نسبت به تخت ها و مبل های دیگر برای شما دارند که هم باعث بیشتر شدن سود و صرفه جویی در هزینه های هتل میشود هم راحتی بیشتر برای کارکنان شما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه
سبد خرید